/* * Kepek.java (fake!) * kamu az eNTitanok.gfx.Kepek helyett, a prototípushoz * by pts@fazekas.hu at Sun Apr 22 17:44:56 CEST 2001 * további doksi: a README-ben és e file legkülső class-ának fejkommentjében * * Kincskereső Kisgömböc (C) Early May 2001 by eNTitánok (Rév Szilvia, * Szabó Péter <pts@inf.bme.hu>, Szurdi Miklós, Weizengruber Attila). * * This program is free software; you can redistribute it and/or modify * it under the terms of the GNU General Public License as published by * the Free Software Foundation; either version 2 of the License, or * (at your option) any later version. * * This program is distributed in the hope that it will be useful, * but WITHOUT ANY WARRANTY; without even the implied warranty of * MERCHANTABILITY or FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE. See the * GNU General Public License for more details. * * You should have received a copy of the GNU General Public License * along with this program; if not, write to the Free Software * Foundation, Inc., 59 Temple Place, Suite 330, Boston, MA 02111-1307 USA */ package eNTitanok.fake; /** * Kamu az eNTitanok.gfx.Kepek helyett, a prototípushoz. */ public class Kepek { /** * A fő (toplevel) AWT komponenst állítja be. Ez legtöbbször Applet vagy * Frame típusú. (A kamu implementáció törzse üres.) */ public static void setMainComponent(Object mainComponent_) {} /** * A képfile-ok aszinkron betöltésének elindításáért, és a folyamatben levő * betöltések megvárásáért felel. */ public static class Kepbetolto { public Kepbetolto() {} /** * A megadott nevű kép betöltését kezdeményezi. Azonnal visszatér egy * :Kép objektummal, ami ekkor még üres, és csak később töltődik bele a * valódi kép. */ public Kep betolt(String filenev) { return new Kep(); } /** * Megvárja, amíg az összes folyamatben levő betöltés befejeződik. */ public void mind_meglegyen() {} /** * A megadott nevű képett kitörli saját cache-éből. */ public void elfelejt(String filenev) {} } /// class Kepbetolto public static class Kep { public Kep() {} /** * Betöltés utáni inicializálást hajt végre a képen. A kamu implementáció * törzse üres. */ public Kep initi(Sdpts sd, int bx1, int by1, int arnyeka) { return this; } /** * Betöltés utáni inicializálást hajt végre a képen. A kamu implementáció * törzse üres. */ public Kep initi(Sdpts sd, int bx1, int by1) { return this; } /** * @return pontosan akkor `true', ha `this' ütközik `masik'-kal, ha * `masik'-nak `this'-től mért távolsága <I>(dx,dy)</I>. A kamu * implementáció mindkét képet egy 23x23-as teli négyzetnek tekinti. */ public boolean utkozik_e(Kep masik, int dx, int dy) { return Math.abs(dx)<23 && Math.abs(dy)<23; } /** * A kép filenevét adja vissza. A kamu implementációban mindig ugyanazt. */ public String getFilenev() { return "__fake.gif"; } /** * Kirajzolja magát a megadott Graphics objektumra (x,y) pozíción. A kamu * implementáció törzse üres. */ public void rarajzol(Object g, int x, int y) { } /** * Kirajzolja az árnyékát a saját :Sdpts megjelenítőjére az (x,y) pozíción. * A kamu implementáció törzse üres. */ public void felrajzol_arnyek(int x, int y) { } /** * Kirajzolja magát a saját :Sdpts megjelenítőjére az (x,y) pozíción. * A kamu implementáció törzse üres. */ public void felrajzol_kep(int x, int y) { } /** * Törli a pixel cache-ét. A kamu implementációban nincs pixel cache (és * egyelőre nem is dokumentáljuk, mi az), így a törzse üres. */ public void pixelt_felejt() {} } /// class Kep /** * Egy háromrétegű, téglalap alakú, memóriabeli rajztáblát reprezentál, * melynek tartalma igény szerint megjeleníthető a képernyőn. A kamu * implementáció nem rajzol semmit sehová, a metódusok törzse üres. */ public static class Sdpts { public Sdpts() {} /** * Törli a cache-ét. A kamu implementációban nincs cache (és * egyelőre nem is dokumentáljuk, mi az), így a törzse üres. */ public void dirtyClear() {} } /** * Egy olyan AWT komponens (Canvas), melyre egy `Sdpts'-en keresztül lehet * rajzolni, és a memóriában levő állapotot időnként a képernyőre visszük. * A kamu implementációban a metódusok törzse üres. */ public static class SdRajzolo { private Sdpts sd; public Sdpts getSd() { return sd; } public void atmeretez(int w, int h) {} public void init_sd() { sd=new Sdpts(); } public void paintMost() {} public void repaint() {} } /// class SdRajzolo } /// class Kepek