/*
* Kepek.java (fake!)
* kamu az eNTitanok.gfx.Kepek helyett, a prototípushoz
* by pts@fazekas.hu at Sun Apr 22 17:44:56 CEST 2001
* további doksi: a README-ben és e file legkülső class-ának fejkommentjében
*
* Kincskereső Kisgömböc (C) Early May 2001 by eNTitánok (Rév Szilvia,
* Szabó Péter <pts@inf.bme.hu>, Szurdi Miklós, Weizengruber Attila).
*
* This program is free software; you can redistribute it and/or modify
* it under the terms of the GNU General Public License as published by
* the Free Software Foundation; either version 2 of the License, or
* (at your option) any later version.
*
* This program is distributed in the hope that it will be useful,
* but WITHOUT ANY WARRANTY; without even the implied warranty of
* MERCHANTABILITY or FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE. See the
* GNU General Public License for more details.
*
* You should have received a copy of the GNU General Public License
* along with this program; if not, write to the Free Software
* Foundation, Inc., 59 Temple Place, Suite 330, Boston, MA 02111-1307 USA
*/
package eNTitanok.fake;
/**
* Kamu az eNTitanok.gfx.Kepek helyett, a prototípushoz.
*/
public class Kepek {
/**
* A fő (toplevel) AWT komponenst állítja be. Ez legtöbbször Applet vagy
* Frame típusú. (A kamu implementáció törzse üres.)
*/
public static void setMainComponent(Object mainComponent_) {}
/**
* A képfile-ok aszinkron betöltésének elindításáért, és a folyamatben levő
* betöltések megvárásáért felel.
*/
public static class Kepbetolto {
public Kepbetolto() {}
/**
* A megadott nevű kép betöltését kezdeményezi. Azonnal visszatér egy
* :Kép objektummal, ami ekkor még üres, és csak később töltődik bele a
* valódi kép.
*/
public Kep betolt(String filenev) { return new Kep(); }
/**
* Megvárja, amíg az összes folyamatben levő betöltés befejeződik.
*/
public void mind_meglegyen() {}
/**
* A megadott nevű képett kitörli saját cache-éből.
*/
public void elfelejt(String filenev) {}
} /// class Kepbetolto
public static class Kep {
public Kep() {}
/**
* Betöltés utáni inicializálást hajt végre a képen. A kamu implementáció
* törzse üres.
*/
public Kep initi(Sdpts sd, int bx1, int by1, int arnyeka) {
return this;
}
/**
* Betöltés utáni inicializálást hajt végre a képen. A kamu implementáció
* törzse üres.
*/
public Kep initi(Sdpts sd, int bx1, int by1) {
return this;
}
/**
* @return pontosan akkor `true', ha `this' ütközik `masik'-kal, ha
* `masik'-nak `this'-től mért távolsága <I>(dx,dy)</I>. A kamu
* implementáció mindkét képet egy 23x23-as teli négyzetnek tekinti.
*/
public boolean utkozik_e(Kep masik, int dx, int dy) {
return Math.abs(dx)<23 && Math.abs(dy)<23;
}
/**
* A kép filenevét adja vissza. A kamu implementációban mindig ugyanazt.
*/
public String getFilenev() { return "__fake.gif"; }
/**
* Kirajzolja magát a megadott Graphics objektumra (x,y) pozíción. A kamu
* implementáció törzse üres.
*/
public void rarajzol(Object g, int x, int y) { }
/**
* Kirajzolja az árnyékát a saját :Sdpts megjelenítőjére az (x,y) pozíción.
* A kamu implementáció törzse üres.
*/
public void felrajzol_arnyek(int x, int y) { }
/**
* Kirajzolja magát a saját :Sdpts megjelenítőjére az (x,y) pozíción.
* A kamu implementáció törzse üres.
*/
public void felrajzol_kep(int x, int y) { }
/**
* Törli a pixel cache-ét. A kamu implementációban nincs pixel cache (és
* egyelőre nem is dokumentáljuk, mi az), így a törzse üres.
*/
public void pixelt_felejt() {}
} /// class Kep
/**
* Egy háromrétegű, téglalap alakú, memóriabeli rajztáblát reprezentál,
* melynek tartalma igény szerint megjeleníthető a képernyőn. A kamu
* implementáció nem rajzol semmit sehová, a metódusok törzse üres.
*/
public static class Sdpts {
public Sdpts() {}
/**
* Törli a cache-ét. A kamu implementációban nincs cache (és
* egyelőre nem is dokumentáljuk, mi az), így a törzse üres.
*/
public void dirtyClear() {}
}
/**
* Egy olyan AWT komponens (Canvas), melyre egy `Sdpts'-en keresztül lehet
* rajzolni, és a memóriában levő állapotot időnként a képernyőre visszük.
* A kamu implementációban a metódusok törzse üres.
*/
public static class SdRajzolo {
private Sdpts sd;
public Sdpts getSd() { return sd; }
public void atmeretez(int w, int h) {}
public void init_sd() { sd=new Sdpts(); }
public void paintMost() {}
public void repaint() {}
} /// class SdRajzolo
} /// class Kepek