eNTitanok.kkkg
Class KkkgAppl.Jatek

java.lang.Object
  |
  +--eNTitanok.kkkg.KkkgAppl.Jatek
Enclosing class:
KkkgAppl

public static class KkkgAppl.Jatek
extends java.lang.Object


Field Summary
static int A_BEIRAS
          A játék véget ért, az esetleges csúcslistába beírás folyik.
static int A_FELFUGGESZTVE
          A játék fel van függesztve (várakozik).
static int A_FOLYIK
          A játék folyik (fut).
static int A_LABKEZDODIK
          A :Labirintus már be van töltve, az első billentyű leütésére várunk.
static int A_LEGVEGE
          A játék teljesen véget ért, a csúcslistába beírás is megtörtént.
static int A_SZINTLEPES
          A következő :Labirintus betöltése folyamatban.
protected  int bombaszam
           
protected  boolean csucslistaRajzolando
           
protected  int eletszam
           
static int F_BOMBALERAKANDO
           
static int F_HOZZAFUZENDO
           
static int F_INDITANDO
           
static int F_LEZARANDO
           
static int F_MEGALLITANDO
           
static int F_MEGHALT
           
static int F_SZINTLEPENDO
           
protected  Idozito.Idozitett idozitett
           
protected  int inger
           
protected  KkkgAppl.JobboldalRajzolo jr
           
protected  KkkgAppl.Kisero kisero
           
protected  KkkgAppl.Labirintus labirintus
           
protected  KkkgAppl.Labirintus.LabirintusRajzolo lr
           
protected  int maxbombaszam
           
protected  int maxeletszam
           
protected  int pontszam
           
protected  boolean statRajzolando
           
protected  int status
           
protected  int szint
           
protected  char uj_karakter
           
protected  int ujIrany
          Az előírt haladási irány.
 
Constructor Summary
KkkgAppl.Jatek(KkkgAppl.Kisero kisero)
           
 
Method Summary
 void bombatLerak()
          Jelzi, hogy a következő lépésben bombát kell lerakni.
 void csokkentEletszam()
          Eggyel csökkenti az életek számát.
 void fordulj(int irany)
          Jelzi, hogy a következő lépésben merre kell (kéne) fordulni.
 void fut()
          Szinte csak ez fut a főszálban.
 int getHat()
           
 Kepek.Kepbetolto getKepbetolto()
           
 KkkgAppl.Kisero getKisero()
           
 KkkgAppl.Labirintus getLabirintus()
           
 Kepek.Sdpts getLabSd()
           
 int getUjIrany()
          Visszadja, hogy merre akart menni legutoljára a játékos.
 void hozzafuz(char c)
          Jelzi, hogy a csúcslistához egy karaktert hozzá kell fűzni.
protected  int ingerTorles()
           
 boolean isMostBombaLe()
          Pontosan akkor `true', ha ebben a lépésben bombát kell lerakni (és van is bomba felvéve).
 void lezar()
          Jelzi, hogy a csúcslista módosítása véget ért.
 void megallit()
          A játék felfüggesztettségét ellentétesre változtatja.
 void novelBombaszam()
          Eggyel növeli a felvett bombák számát.
 void novelEletszam(int mennyivel)
          A megadott értékkel (vagy maximumra) növeli az életek számát.
protected  void novelPontszam(int mennyivel)
          A megadott értékkel növeli a szerzett pontszámot.
protected  void statRajzol()
           
 void statusLeptet()
          Ez az egyetlen hely, ahol módosítjuk a this.status-t, this.inger alapján.
 void szintlepes()
          Jelzi, hogy a következő lépésben szintet kell lépni.
 
Methods inherited from class java.lang.Object
clone, equals, finalize, getClass, hashCode, notify, notifyAll, toString, wait, wait, wait
 

Field Detail

A_SZINTLEPES

public static final int A_SZINTLEPES
A következő :Labirintus betöltése folyamatban.

A_LABKEZDODIK

public static final int A_LABKEZDODIK
A :Labirintus már be van töltve, az első billentyű leütésére várunk.

A_FOLYIK

public static final int A_FOLYIK
A játék folyik (fut).

A_FELFUGGESZTVE

public static final int A_FELFUGGESZTVE
A játék fel van függesztve (várakozik).

A_BEIRAS

public static final int A_BEIRAS
A játék véget ért, az esetleges csúcslistába beírás folyik.

A_LEGVEGE

public static final int A_LEGVEGE
A játék teljesen véget ért, a csúcslistába beírás is megtörtént.

kisero

protected KkkgAppl.Kisero kisero

lr

protected KkkgAppl.Labirintus.LabirintusRajzolo lr

jr

protected KkkgAppl.JobboldalRajzolo jr

labirintus

protected KkkgAppl.Labirintus labirintus

idozitett

protected Idozito.Idozitett idozitett

eletszam

protected int eletszam

maxeletszam

protected int maxeletszam

bombaszam

protected int bombaszam

maxbombaszam

protected int maxbombaszam

pontszam

protected int pontszam

szint

protected int szint

status

protected int status

uj_karakter

protected volatile char uj_karakter

F_BOMBALERAKANDO

public static final int F_BOMBALERAKANDO

F_MEGHALT

public static final int F_MEGHALT

F_MEGALLITANDO

public static final int F_MEGALLITANDO

F_HOZZAFUZENDO

public static final int F_HOZZAFUZENDO

F_LEZARANDO

public static final int F_LEZARANDO

F_SZINTLEPENDO

public static final int F_SZINTLEPENDO

F_INDITANDO

public static final int F_INDITANDO

inger

protected volatile int inger

ujIrany

protected volatile int ujIrany
Az előírt haladási irány.

statRajzolando

protected boolean statRajzolando

csucslistaRajzolando

protected boolean csucslistaRajzolando
Constructor Detail

KkkgAppl.Jatek

public KkkgAppl.Jatek(KkkgAppl.Kisero kisero)
Method Detail

getLabSd

public Kepek.Sdpts getLabSd()

getKepbetolto

public Kepek.Kepbetolto getKepbetolto()

getLabirintus

public KkkgAppl.Labirintus getLabirintus()

szintlepes

public void szintlepes()
Jelzi, hogy a következő lépésben szintet kell lépni.

fordulj

public void fordulj(int irany)
Jelzi, hogy a következő lépésben merre kell (kéne) fordulni.

getUjIrany

public int getUjIrany()
Visszadja, hogy merre akart menni legutoljára a játékos.

bombatLerak

public void bombatLerak()
Jelzi, hogy a következő lépésben bombát kell lerakni.

isMostBombaLe

public boolean isMostBombaLe()
Pontosan akkor `true', ha ebben a lépésben bombát kell lerakni (és van is bomba felvéve). Miután egyszer visszatért `true'-val, legközelebb `false'-t ad vissza. Ha `true'-t ad vissza, egyben csökkenti is a rendelkezésre álló bombák számát. Ezt csak a `Kisgomboc.halad()' hívja.
See Also:
KkkgAppl.Kisgomboc.halad()

hozzafuz

public void hozzafuz(char c)
Jelzi, hogy a csúcslistához egy karaktert hozzá kell fűzni.

lezar

public void lezar()
Jelzi, hogy a csúcslista módosítása véget ért.

megallit

public void megallit()
A játék felfüggesztettségét ellentétesre változtatja.

ingerTorles

protected int ingerTorles()

statusLeptet

public void statusLeptet()
Ez az egyetlen hely, ahol módosítjuk a this.status-t, this.inger alapján. Mivel `synchronized', ezért az ide írt kódot gyorsra kell tervezni.
See Also:
status, inger

fut

public void fut()
Szinte csak ez fut a főszálban. Frissíti a játékállást (,,mozgatja a játékot''), betölti a pályákat, csúcslistába ír, kezdeményezi a képernyő újrarajzolását. Figyeli, ahogy telik az idő. Szóval (időben) ez csinál majdnem mindent.

getHat

public int getHat()

statRajzol

protected void statRajzol()

novelPontszam

protected void novelPontszam(int mennyivel)
A megadott értékkel növeli a szerzett pontszámot.

csokkentEletszam

public void csokkentEletszam()
Eggyel csökkenti az életek számát. A :Labirintus hívja egyszer, nem a :Láthatók külön-külön.

novelEletszam

public void novelEletszam(int mennyivel)
A megadott értékkel (vagy maximumra) növeli az életek számát. Akkor növel maximumra, ha a megadott érték kisebb, mint 1.

novelBombaszam

public void novelBombaszam()
Eggyel növeli a felvett bombák számát.

getKisero

public KkkgAppl.Kisero getKisero()